dijous, 18 de juny del 2020

Diari del projecte final 4

Hola!

Us deixo aquí la meva última entrada en relació al projecte final.

Ja hem acabat el projecte final. D'aquest treball la part que he treballat jo ha estat realitzar els dos primers mini-jocs del nostre treball, realitzar la simulació que hi ha al principi i posteriorment unir els 4 mini-jocs que teniem, ja que al final crec que he arribat a assolir uns bons nivells amb l'Scratch i personalment crec que el domino força bé. Si haig de parlar de la meva experiència personal, crec que ha sigut molt bona: m'agrada molt treballar amb l'Scratch i a més el domino força bé, motiu pel qual m'ho he passat molt bé i he seguit aprenent més del programa. Com a grup crec que hem fet un molt bon treball final. Si ens haig de posar una pega és que ens vam equivocar en el fet que pensavem que seria fàcil unir els nostres mini-jocs en un de sol i al final va resultar força difícil, motiu pel qual vam anar justos de temps amb el projecte. En definitiva crec que com a grup, és a dir, en Gerard i jo, hem fet un bon treball i els dos estem d'acord en que hem gaudit del fer aquest projecte.

Us deixo aquí dos links: el primer és el del projecte final; el segon, el del poster publicitari.

Projecte final: https://scratch.mit.edu/projects/404836406/

Poster: https://www.canva.com/design/DAD-4zZXKmY/8lsy-YSbn8_H9Cdy2noftw/edit

Espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Autoavaluació

Hola! Abans de començar amb la meva autoavaluació en relació amb l'assignatura, m'agradaria fer un petit incís. Vull mencionar ...