dissabte, 13 de juny del 2020

Diari del projecte final 2 i algunes experiències amb el programa

Hola!

Avui us parlaré dels avenços que he anat fent amb l'Scratch i les meves experiències amb ell. El projecte final per sort ja està pràcticament enllestit. Durant aquests dos mesos he sentit com he anat fent progressos en relació a aquesta matèria. Estic molt content amb com ens està quedant aquest treball i per ser sincers he gaudit força fent-lo. Si que és veritat que tant com a grup i individualment he tingut certs problemes però el balanç és molt positiu.

Un dels problemes que he tingut, per exemple, ha estat la dificultat que presenta l'Scratch en tant a la creació de personatges (tot i que es pot suplir amb altres programes més centrats en la creació d'objectes digitals com el Tinkercad), però en general l'Scratch es força limitat en aquest aspecte. Quan hem estat buscant imatges per utilitzar al projecte en format .png ens ha resultat trobar imatges de qualitat per utilitzar. Un altre problema que m'he trobat de forma individual ha estat en la creació del nostre joc. En certs moments el joc no estava funcionant de forma correcta per un error de programació, que en alguns casos he estat més d'una hora per trobar, cosa que ha arribat a ser força frustrant, tot i que després de trobar l'error ha sigut molt gratificant. Per posar un exemple, he estat hores buscant un error que era tant simple el fet d'haver posat un "per sempre" en comptes de posar un "repetir x cops". Afortunadament després d'un temps he trobat la solució

En definitiva, crec que aquesta experiència està sent molt enriquidora. El nostre joc, que conté 4 minijocs, personalment crec que ens està quedant molt bé i per tant estic molt content amb els resultats de la matèria.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Autoavaluació

Hola! Abans de començar amb la meva autoavaluació en relació amb l'assignatura, m'agradaria fer un petit incís. Vull mencionar ...